Tallinki pöördumine Club One’i klientide poole

Tallink Grupi juhatuse esimehe Paavo Nõgene pöördumine Club One’i klientidele

Eestlased Soomes

Arvestades viimaseid arenguid seoses koroonaviiruse levikuga kogu maailmas ja ka Läänemere piirkonnas, soovin Teid veenda meie laevareiside turvalisuses. Annan ülevaate meie poolt tehtud tegevustest, mida oleme läbi viinud laevapardal viiruse tõkestamiseks. Samuti jagan infot uutest broneeringu muutmise tingimustest.

Reisimine Läänemerel

Hoiame oma meeskonnaliikmeid jooksvalt kursis Terviseametilt saadud viimaste juhistega ning meil on hea koostöö teiste riiklike asutustega.

Meil on konkreetne tegevuskava, kuidas tegutseda hädaolukorras. Seetõttu me ei usu, et kriisiolukorras laeva karantiini panek on viiruse tõkestamiseks parim abinõu.

Sammud turvalisuse tagamiseks
 
Esimesed sammud koroonaviirusega võitlemiseks tegime juba jaanuari keskpaigas. Puhastame ja desinfitseerime oma laevade pardal olevaid pindu ja alasid põhjalikumalt ning sagedamini. Viimase kahe kuu jooksul oleme kehtestanud märkimisväärselt rangemad nõuded töötajate hügieenile.
Oleme nii oma töötajatele kui ka klientidele jaganud selgeid nõuandeid ning piiranud töötajate ja töövõtjate välislähetusi. Need on vaid mõned näited meetmetest, mida oleme kasutusele võtnud kõigi pardal viibivate inimeste tervise ja ohutuse tagamiseks. Oleme valmis kiirelt reageerima, kui olukord peaks muutuma.
 
Broneeringute muutmine alates 12. märtsist 2020
 
Mõistame, et õhus on ebakindlust ja palju küsimusi, mistõttu on reisiplaanide tegemiseks vaja senisest suuremat paindlikkust. Seetõttu otsustasime, et reisijad, kes on teinud broneeringu reisimiseks enne 30. aprilli 2020, saavad broneeringut tasuta* muuta reisimiseks kuni 31. detsembrini 2020. Broneeringut saab edasi lükata kõikidel Tallink Grupi liinidel kuni 24 tundi enne laeva väljumist. Muudatused kehtivad alates 12. märtsist 2020 nii olemasolevatele kui uutele broneeringutele reisimiseks enne 30. aprilli 2020. Loodame, et see muudatus annab Teile reisi broneerimisel kindlust ja meelerahu.
 
Club One'i punktide kasutamine
 
Club One'i boonuspunktid on meie püsikliendiks olemisel suur eelis.
Pidades silmas ülalkirjeldatud olukorda pikendame ka Teie boonuspunktide kehtivusaega. Alates 12. märtsist kuni 30. septembrini 2020 ei aegu Teie kontol olevad boonuspunktid. Loodame, et saate neid punkte mugavalt kasutada boonusreiside ostmiseks, hotellitoa kategooria tõstmiseks või Tallinki e-poes osteldes.
 
Soovin Teid isiklikult tänada jätkuva koostöö eest Tallink Grupiga. Kinnitan, et meie ettevõtte 7200 töötajat teevad kõik endast oleneva, et pakkuda Teile nii praegu kui ka tulevikus kõige turvalisemaid, meeldejäävamaid ja usaldusväärsemaid reisiteenuseid Läänemerel.
 
Lugupidamisega
 
Paavo Nõgene
AS Tallink Grupi juhatuse esimees
Comments 0

No comments found